مدیریت

سخن مدیر

سخن مدیر

به نام خداوند جان و خرد                کزین برتر اندیشه برنگذرد

خداوند نام و خداوند جای               خداوند روزی ده رهنمای

 

بی تردید فرآیند آموزش و پرورش یک جریان پویا است، متاثر از همه عوامل و شرایطی است که فراگیر با آن ها در ارتباط بوده و تجربه می کند. اگرچه مدرسه به عنوان بزرگترین و موثرترین نهاد در شکل گیری شخصیت علمی و رفتاری دانش آموزان، نقش قابل توجهی در فرایند یاددهی – یادگیری دارد، اما به باور دانشمندان تعلیم و تربیت،  بسیاری از آموزش ها و پیام های تربیتی از سوی عوامل بیرونی  به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دانش آموزان عرضه می گردد. آنان نه تنها با حضور در کلاس های درس و طی آموزش های رسمی یاد می گیرند بلکه در حین بازی و تفریح  و ارتباط با عوامل بیرونی  و نیز در مواجهه  با پاره ای ازفضاها خواه مجازی  ،  یا حقیقی ، با هنجارها و برنامه های تربیتی آشنا می شوند.

مدیریت این  واحد آموزشی در تلاش است تا در راستای ایجاد مدرسه ای  اثربخش و مساعد، جهت محقق شدن  تعلیم و تربیت  مطلوب، از توان علمی و تجربی تمام افراد موثر در دبیرستان : مدیر، معاونین، معلمان، همکاران اجرایی و خدماتی، دانش‌آموزان  بهره گیرد تا دانش آموزان با اندوخته ای غنی از دانش و مهارت ، تجربه هایی همدلانه و خاطراتی خوش و فرح بخش فارغ التحصیل شوند.

تلاش ما برآن است تا با  تجهیز آزمایشگاه ها،  توسعه و تجهیز کتابخانه، راه‌اندازی سایت و ایجاد  کلاس های هوشمند  و آموزش های مجازی، برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی با اتکا به خداوند و دانش و تجربه دبیران و مربیان به تحقق دبیرستانی پویا و اثربخش جامه عمل بپوشانیم.

در این دوران سخت کرونا، که ممکن است از آموزش مستقیم و شنیدن شور و نشاط نوجوانان در مدرسه بهره مند نباشیم ، در پی آن هستیم تا در سایه تعامل و همکاری دبیران، اولیا، و دانش آموزان  و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود، زمینه های مناسبی رابرای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان، تعمیق دانش و اطلاعات علمی آن ها و ایجاد روحیه پرسشگری بوجودآوریم و فصل نوینی را در آموزش و پرورش رقم بزنیم.

در پایان مدیریت با روی گشاده از پیشنهادات و انتقادات سازنده شما  استقبال نموده  و با دیده منت پذیرای نظرات شما عزیزان و همه صاحب نظران خردورز خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن